1.Τήρηση αρχείου καταλύματος και βιβλίο συμβάντων Covid 19 για την τήρηση της δημόσιας υγείας.
Για τον λόγο αυτό οι πελάτες μας οφείλουν να μας στέλνουν με email πρίν την άφιξη τους τα παρακάτω στοιχεία για όλα τα άτομα της κράτησης.
(Όνομα, επίθετο, αρ.ταυτότητας, εθνικότητα, διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, τηλέφωνο, e-mail)
2.Διεύρυνση διάρκειας check-in & check-out μεταξύ των διαμονών για καθαρισμό,απολύμανση και φυσικό αερισμό.
Check-out:11:00 & check-in:από τις 3:00
3.Aπαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
4.Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη. (αποφυγή επαφής εργαζόμενων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση)
5.Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών.
6.Πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη σχολαστικός καθαρισμός - απολύμανση- υφασμάτινες επιφάνειες με συσκευή ατμού, και αποστείρωση του χώρου με λάμπες U.V
7.To σερβίρισμα στον μπουφέ θα πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό εστίασης,ώστε να μην έρχεται σε επαφή ο πελάτης με τα φαγητά και τα σκεύη του μπουφέ.
8.Το προσωπικό τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του Covid 19
SAFETY MEASURES TO PREVENT SPREAD OF COVID-19
1. Keeping of a Covid 19 Accommodation and Account Book for the maintenance of public health.For this reason, our customers must send us by email prior to their arrival the following information for all guests (Name, surname, passport number, nationality, home address, date of birth, telephone, e-mail)
2. Extension of check-in & check-out interval between accommodations for cleaning, disinfection and natural ventilation to take place. Check-out: 11:00 Check-in: 15:00
3. Prohibition of entry into the rooms to non-residents.
4. Meticulous cleaning - disinfection of fabric surfaces with a steam device, and sterilization of the space with U.V lamps upon each arrival of the guests.
5. Roomkeeping services will be intense but conducted less often. Change of clothing and towels will be conducted only upon request of the guests, when staying multiple nights, (to avoid contact of cleaning workers with a possible case and further transmission).
6. For the catering service, we allow sufficient distance between tables. Other measures that encourage social distancing are considered, e.g. buffet breakfast will be served only by the catering staff, so that the customer does not come into contact with the food and utensils of the buffet. A digital menu is also available.
7. The staff shall follow all necessary measures to prevent the transmission of Covid 19. Staff wear a mask and maintain good personal hygiene.
8. The hotel provides alcohol-based handrub to guests in public areas.